18.12.2014

Kompromiser og traditioner

For mig er en stor del af det at komme i julestemning at pynte fint op både ude og inde, og jeg elsker alle de lækre materialer, som kan findes helt gratis i naturen. Til gengæld har jeg det meget anstrengt med en af julens vartegn: Nissen!! Jeg bryder mig ikke særlig meget om dem – enten er de så søde i udtrykket, at det er irriterende eller også har de sådan nogle stirrende øjne, som stirrer ondt og fordømmende på mig hver gang jeg har fingrene i kagedåsen. Men for ungerne er jul jo altså lig med nisser, så der er da sneget sig nogle stykker ind, og jeg har så efter bedste evne forsøgt at camouflere dem med gran, kogler, engle og kugler. Jeg har faktisk ikke ret meget pynt, og jeg ville gerne have lidt mere, men det må komme med årene…

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...