16.12.2014

Julefrokost med de bedste...

I weekenden var jeg sammen med 7 af de bedste kvinder i mit liv, som for de flestes vedkommende har kendt mig siden børnehaven. Vi har holdt sammen i tykt og tyndt, vi har været uvenner på kryds og tværs, kysset på de samme mænd, og så er vi nogle vidt forskellige personer, som på trods af alt holder sammen og danner kreds om hinanden, når livet driller. Hvis jeg havde mødt disse kvinder i mit voksen-liv er jeg ikke sikker på, at jeg ville have indledt et venskab med ret mange af dem, men fordi vi har været en mere eller mindre fast installation i hinandens liv så længe vi kan huske, så har vi noget specielt sammen som udjævner alle forskelligheder. Vi er bosat forskellige steder i landet, og flere af dem går der længe imellem, at jeg taler med, men det gør overhovedet ingenting, for når vi så er sammen, så går snakken og vi kan dele alt og være afslappede og grimme i hinandens selskab. Tænk sig at være så heldig at have så mange mennesker i sit liv, som man ved der altid vil være der, og hvor nærheden ikke er begrænset af hvor mange gange i måneden man taler sammen. Jeg er et rigt menneske...

PS Billedet har egentlig ikke nogen betydning for indlægget, men blot et dejligt billede taget af en ven, der har haft mit kamera under kærlig behandling...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...