29.12.2014

Et lille pip..

I dag er manden sendt afsted for at tjene penge, og drengene og jeg har været på hyggevisit ved en af mine tætteste veninder. Det er altid rart at besøge hende for der er hjerterum, tid og en afslappet atmosfære, og jeg har kendt hende og hendes mand i så mange år, at jeg kan være helt mig selv i deres selskab (læs: knappe bukserne op, når jeg har spist for meget og smide fødderne op på sofabordet.) Nu er vi hjemme igen, og drengene har fået lov at slappe af med iPad'en lidt inden vi skal ud at bygge en snemand. Aftenen byder på en hurtig improviseret cafe- og biftur med fire af de sjoveste og skøreste kvinder. Vi skal ud at se Hella Joofs 'All Inclusive'…mon ikke det bliver en af de bedre aftener?! Er sikker på den vil give nogle gode grin♡

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...