04.01.2015

Godt (forsinket) nytår...

Hermed en forsinket nytårshilsen fra min sofa, hvor jeg netop er landet. Gemalen og jeg har været afsted på weekendophold, og det har været rart med to dage i hinandens selskab uden børn, der kræver ens opmærksomhed (og så var  der jo meget belejligt, at udsalget var startet). Min søster har vøret så sød at tage drengene, og jeg tror egentlig de har nydt det lige så meget som vi har.
Jeg håber, I alle er kommet godt ind i det nye år, og at I tilbragte den sammen med søde og sjove mennesker. Vi var traditionen tro sammen med gode venner og deres to piger, så der var fart over feltet indtil ungerne blev puttet. En hyggelig og afslappende aften, som ikke gav tømmermænd dagen derpå.
I morgen starter hverdagen igen for fuld skrue, og selvom det er dejligt at holde ferie sammen med familien, så glæder jeg mig altså også meget til at komme i gang igen.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...