21.12.2014

Årets 4 bedste søndage...


Gustav og Magnus er ret begejstrede for konceptet jul - ikke mindst søndagspakkerne, som ligger klar i sokken søndag morgen. Jeg kan stadig huske, hvor meget min lillebror og jeg glædede os til at komme ned og kigge i sokken hver søndag, og hvor dejlig en måned december var. Nu hvor jeg selv har fået børn kan jeg mærke, hvor meget det betyder for mig, at de får nogle traditioner og at de også kommer til at mærke forventningens glæde.♡

Herhjemme har vi valgt at give adventsgaver fremfor gaver hver dag - jeg synes tit, det bliver en masse billigt skrammel, som de alligevel kun gider i en kort periode. I år kom julemanden forbi med kagerulle, forklæde og børneknive 1. søndag i advent. Derudover har der været farvekridt og cars malebøger samt LEGO flyvemaskiner og i dag var der noget tilbehør til Brio togbanen. Gaverne er et hit, og sokken bliver jævnligt tjekket for det kunne jo være.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...