22.12.2014

Juleferie

Så har jeg netop lukket computeren ned for sidste gang i 2014 og forude venter en dejlig lang juleferie, som skal bruges sammen med dem, som jeg holder allermest af. Vi starter ferien ud med den traditionsrige julefrokost ved Pappa Pind, som vanen tro byder alle børn og sviger- og børnebørn og nu også et enkelt oldebarn hjem til en klassisk julemiddag d. 22. december. Det var min mors fødselsdag, og vi har siden hendes død altid været samlet denne dag, og det er så hyggeligt lige at få hilst på dem alle inden jul. Hvert år har vi pakkeleg, og jeg er født ind i en familie, hvor spil og sejr ikke er noget man tager let på, så mon ikke der er garanti for storsvedende og svovlende brødre i kamp om de gaver, der ser mest lovende ud.
Jeg giver dem selvfølgelig kamp til stregen og har hvert år en drøm om at nakke alle gaver…er det nødvendigt at sige, at der ikke bliver taget hensyn til børn og ældre, og at det ikke er børnevenlige glose, der bliver ytret imens spillet står;-)

Love my familiy…

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...