04.10.2014

Velkommen til Sigga♡


Den største gave her i livet er uden sammenligning at blive forælder, og man skal have prøvet det for at forstå, hvor stort og overvældende det er. Torsdag blev jeg lige før aften ringet op af min dejlige niece (og gode veninde), som kunne fortælle, at hun lige var blevet mor til lille Sigga. Selvom Sigga er fire uger for tidligt på den, så er hun mere end velkommen.♡
Jeg er egentlig blevet lidt overrasket over, hvor rørt jeg er blevet over denne skønne nyhed, og jeg har siden torsdag været grådlabil og har siddet med tårerne løbende ned af kinderne, når  jeg har modtaget billeder og videoklip af den lille prut...heldigvis er det glædestårer, og jeg er så stolt af Simone, som har været supersej i hele forløbet på trods af hun har haft en problemfyldt graviditet. 

Til de som har lyst, så kan I læse et ærligt og livsbekræftende indlæg på Simones blog om lille Siggas vej til verden.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...