01.10.2014

Resultat på september-challenge

Så er der vendt endnu et blad i kalenderen - september er gemt væk og oktober er klar til at blive taget i brug. Det betyder også, at jeg skal gøre status på min lille udfordring til mig selv, som lød på at jeg skulle røre mig 15 gange i september. Det lyder måske ikke af meget, men for mig har det været en udfordring. Der har været dage, hvor jeg har taget voldsomme diskussioner med mig selv om hvorvidt jeg skulle afsted eller ej, fordi hver en fiber i min krop har skreget på at blive puttet på sofaen svøbt i et tæppe fremfor at blive smidt i et par fornuftige sko og ud at motionere. MEN jeg klarede den sgu -  jeg har været afsted nøjagtig 15 gange (+ et par små gåture, som jeg ikke har taget med i regnskabet), og jeg har 15 gange været tilpas med mig selv, når jeg har hevet mig selv op i nakken og kommet ud af døren. Jeg har slæbt et par veninder med på gå- og cykelture, og det har hjulpet de dage, hvor motivationen var i bund. Så nu må vi se, om jeg kan fortsætte den gode stime ind i september...
Jeg havde inden start givet mig selv en gulerod, som jeg måtte give mig selv, hvis jeg gennemførte. Belønningen er et kugletæppe fra madeinnepal, som jeg længe har sukket efter, og så snart den lander på matriklen skal I nok få den at se...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...