26.10.2014

Trøjer til mine små "soldater"



Jeg har længe haft et lækkert stykke stribet viscosejersey samt et stykke jersey med armyprint liggende, som jeg nu endelig har fået lavet trøjer af. Stoffet er vildt lækkert, og farverne helt perfekte, så de vil blive brugt flittigt hen over vinteren. Drengene er især vilde med trøjerne med armyprint, for så er man jo altså rigtig soldat, når man har sådan nogle på…jo jo man er vel drenge-mor. Da jeg var færdig med at klippe trøjerne, var der en rest tilbage, og jeg vurderede, at der godt kunne blive til et par huer, så jeg ”kreerede” et mønster, og fik altså også to huer ud af det. Pris for fire trøjer og to huer sammenlagt ca. 210 kr... 
Næste projekt er fløjlsbukser og flere trøjer…sæt i gang!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...