31.10.2014

Hurra!

Ja det er fredag, jeg snakker om – nærmere bestemt indkørslen til weekend, som jeg i den grad ser frem til. Jeg ved ikke, om det er det tiltagende mørke, travlhed på jobbet eller bare dovenskab, der er skyld i, at jeg virkelig craver efter weekend. Jeg kan næsten mærke sofaen omfavne min krop og mærke tyngden af to trætte børn, der putter sig ind til mig, mens der kører Disney Show på skærmen…åh fredag, jeg elsker dig!
I aften kommer min far og hans søde veninde til en omgang uformel lasagne. Weekenden skal bruges til at flytte med ham, for han har solgt sin landejendom for at flytte i noget mindre, og derfor tænkte jeg, at det måske var rart at slippe for madlavning i flytterodet.
Selvom det er underligt, og der er mange minder forbundet med stedet, så er jeg så taknemmelig for, at han har fået det solgt. Jeg kan mærke, at han er tilpas med beslutningen, og at han glæder sig til at få mere frihed og tid – tid til at gøre lige det han har lyst til og efter et langt og hårdt arbejdsliv er det fortjent. Det bliver godt for alle parter.
Håber I alle får en dejlig weekend, med tid til lige det I har lyst til
PS Billedet har egentlig ingen betydning for indlægget, men jeg faldt over denne fine hortensia i haven, som trodser det faktum, at vi skriver november måned om et øjeblik.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...