20.10.2014

Jeg elsker mandage

…eller i hvert fald elsker jeg mandag aftener, for der er jeg alene hjemme! Det er ikke fordi, at jeg ikke kan lide min mands selskab, men netop fordi jeg sjældent er alene, så stornyder jeg, når det sker. Derfor er jeg så glad for at manden min hver mandag drager afsted til indendørs fodbold (heldigvis først så sent at ungerne er puttet og madpakkerne er smurt), for så får jeg et par timer for mig selv, hvor jeg kan gøre lige hvad der passer mig…for det meste syer jeg, og i aften er ingen undtagelse for der er kommet en lækker levering fra Stofdepotet, som skal omsættes til lidt forskellig til drengene og mig selv. Jeg vil gerne slå fast, at jeg ikke synes bil-stoffet er det fedeste stof i verden, men til gengæld så har jeg to drenge, som næsten ikke kan vente til jeg bliver færdig, så de kan få deres racerbil-trøjer på. Deres begejstring smitter, og gør det umagen værd.






Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...