15.10.2014

Barselsgave til en lille laber sag




Som nævnt i et tidligere indlæg blev familien udvidet med en lille laber sag ved navn Sigga d. 2 oktober. I søndags var jeg på sygehuset for at se vidunderet - hun er virkelig helt vildt fin - og så havde jeg også et par barselsgaver. Lige siden jeg fik at vide, at der ville komme en lille ny pige i hakkeordenen, har jeg strikket på et par ting, der kan holde hende lune. Denne gang blev det til en rillecardigan fra Lene Holme Samsøe og et par futter. Desuden havde jeg købt en fin kjole fra Norlie, og så gav vi Pigernes store eventyrbog, som er en smukt illustreret bog med mange af de klassiske fortællinger. Gustav og Magnus har drenge-varianten og den bliver brugt flittigt - især Den bestøvlede kat er populær.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...