01.09.2014

Når projekter avler projekter

Forleden var der et indlæg om noget sengetøj, jeg havde syet til drengene, og som så ofte før, så avler mine projekter nye projekter. Nogle projekter mere omfattende end andre - men sengetøjet er altså ingen undtagelse. Det startede med, at jeg gerne ville have noget lys på drengenes værelser, nu hvor det begynder at blive tidligt mørkt og sådan. Efter en del søgen faldt jeg over den fineste DIY lampe, som både er super fin og billig at lave. Lampen havde jo behov for noget at stå på – ergo skulle der findes en form for natbord. Det projekt kunne mine storebror heldigvis hjælpe med, og nu kræves der lige lidt maling, slibning mv, men så tror jeg også, at drengene får de fineste natborde.
Når jeg nu alligevel var i gang, så manglede der også lige lidt hygge på værelset. Jeg har ofte svært ved at finde det helt rette, og jeg vil ikke betale store summe for ting, som ofte har en kort levetid i drengenes selskab, så derfor laver jeg en hel del selv, og derfor lavede jeg et par posters med inspiration fra alfabetdyr. Desuden var der lige et par kasser, som trængte til en omgang maling, så de enkelte elementer passede sammen osv osv…og sådan går det til, at et færdigt projekt bliver til…ja mange.
Og ved I hvad - jeg nyder hver eneste et af mine mange projekter…store som små giver de mig glæde og afløb for de mange ideer, så hovedet ikke koger over.

Når jeg er helt færdig med drengenes værelser, skal jeg nok vise jer resultatet – stay tuned!




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...