29.08.2014

Sweet dreams

Jeg har haft et halvfærdigt projekt liggende et stykke tid år, og det er ikke et krævende projekt, så der er ikke ingen gyldig grund til, at det har trukket så længe ud. Det drejer sig om et sæt sengetøj til hver af drengene, og selvom de egentlig trængte til nyt, så har jeg bare ikke fået gjort det færdigt. Jeg har startet andre og mere spændende ting op (overspringshandlinger, I know), og så har det ligesom bare levet sit eget stille liv bagerst i skabet. Lige indtil min flabede søster sagde, at det blev spændende at se, om jeg fik det færdigt inden drengene skulle have en voksendyne…Så blev det hevet frem af sit skjul, og nu er det færdigt og klar til brug.
Selvom det er rart at kunne sætte flueben ud for et projekt, så har jeg det lidt ambivalent med sengetøjet. Det er egentlig fint nok, men fordi jeg har været så træt af det undervejs, så er det sådan lidt et had/kærlighedsforhold. Nåh men knægtene er tilfredse, og det er jo trods alt det vigtigste, og reglen er jo, at for hvert projekt man har afsluttet, så må man starte et nyt op. Det har jeg gjort, og det skal i nok høre mere om en anden dag, men jeg vil godt røbe så meget, at det denne gang er et hækleprojekt. Det er ikke min favorit krea-disciplin, men jeg synes der er så mange fine opskrifter, så nu skulle det være.




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...