03.08.2014

Efterårsgarderobe in the making


For et par dage siden lagde jeg et billede op på IG, hvor jeg spurgte om jeg skulle vælge mørke eller lyse knapper til noget, jeg havde lavet. Der var rimelig dødt løb, og jeg var selv mest stemt for den mørke, så det blev den. Nu er det vist ved at være tid til at løfte sløret for, hvad knapperne var monteret på...
I erkendelse af at jeg ikke nåede at få syet en ordentlig sommer-garderobe til drengene, og at det løb er kørt for i år, har jeg valgt at sætte ind på efterårsgarderoben. Første item er denne strikkede vest i den skønneste grønne farve. Den har en god pasform, og er perfekt til børnehaven, hvor den giver varme og masser af bevægelsesfrihed på samme tid. Den er strikket efter denne opskrift, som jeg har fundet ved Familie Journalen (gemalen har flere gange drillet mig, når jeg har siddet med papirer med Familie Journalens logo på). Der var et par gange, hvor jeg havde lidt svært ved at tyde opskriften, men så kunne min dygtige søster heldigvis hjælpe mig. Nu skal jeg fluks have en mere på pindene, så begge drenge bliver tilgodeset – den næste skal bare være brun. Jeg ville gerne have vist den på, men begge modeller nægtede at iføre sig den. Jeg krydser fingre for, at de skifter mening, når det bliver koldt.



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...