29.07.2014

Barselsgave vol. 1

Jeg ville egentlig have lavet et indlæg inden ferien, meeen så blev jeg lige distraheret af et andet projekt, som var sjovere (mere om det, hvis det bliver en succes).
Der er ild i strikkepindene lige for tiden, for der er gået inflation i babyfødsler blandt veninderne. Tre babyer inden for en måneds tid. Det er så sjovt (og så meget hurtigere) at strikke til sådan nogle små pus end eksempelvis mig selv eller drengene.
Inden ferien var vi på det første barselsvisit ved den lækreste lille prinsesse. Hold nu op, hvor var hun lækker – så fin og færdig.

Jeg havde freestylet en version af den berømte babyvest fra Farmorfabrikken, og så havde jeg fundet en gammel klassisk opskrift på et par babysko/babysokker. Jeg fik et par magen til, da drengene blev født, og jeg var så glad for dem – både fordi de har et fint mønster på skaftet men mest af alt fordi de sidder godt på foden og ikke ryger af i barnevognen.



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...