27.07.2014

Ferie og offline









Der har været stille på bloggen de sidste par uger, og det er der en ganske god grund til. Vi har været på fjorten dages ferie ved Garda-søen (ligesom tusindvis af andre danskere), og det er fjorten dage uden internet, sociale medier og andet gøgl. Kun en masse tid og nærvær med dem, jeg holder allermest af. 
Vi har tre år i træk været på den samme campingplads, hvor vi lejer en mobile home. I samme periode er min søster og mand og deres voksne børn og kærester også på pladsen. Det er blevet til flere spil Bezzerwizzer, minigolf og også den traditionsrige tapas-aften, og det er så dejligt at være sammen med familien på denne måde.
Jeg har virkelig nydt at være uden mobil og internet i fjorten dage - og vores to guldklumper har nydt at have to forældre, der er nærværende og opmærksomme 24/7 uden en masse apps og andet til at frarøve dem vores opmærksomhed. Nu er vi alle hjemme igen - solbrune og veludhvilede og klar til at nyde den sidste uge af ferien inden den hektiske hverdag igen banker på. 
Selvom jeg har nydt at være uden mobil og internet har jeg samtidig savnet bloggen (og Instagram), og jeg har en masse indlæg i tankerne, så jeg håber I er klar og at I alle har haft en dejlig sommer.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...