11.01.2015

Weekendglimt

Nu synger weekenden på sidste vers, og jeg forsøger efter bedste evne at hive de sidste krampetrækninger ud af den. Efter en weekend, hvor der har været besøg af både Dagmar og Egon, så har det ikke været meget udendørsliv, men lidt er det da blevet til. Weekenden har været langsom og fyldt med praktiske gøremål, stille væren, strik, simremad og besøg ved min storebror. Jeg har bl.a. fået sat en ny hylde op i stuen, som jeg har ventet på lang tid, og så er de største nullermænd jaget væk, så nu går der nok nogle dage inden de igen griner af mig. 
Lørdag aften var gemalen og drengene inviteret på Restaurant Mutti...jeg havde lavet børnevenlige tapasretter og dækket op med servietter. Det er utroligt, så lidt der skal til for at begejstre børn. Gustav og Magnus syntes det var så fint, og de spiste så de var ved at revne. 
Nu vil jeg klappe maskinen sammen og se Arvingerne mens jeg fatter strikkepindene og strikker videre på nogle barselsgaver. 

Go' søndag til jer alle♡

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...