24.09.2014

Uld der luner



Jeg sværger ligesom mange andre mødre til uld, og faktisk har drengene fra de var små haft uld inderst i efterårs- og vintermånederne. Ulden er genial, fordi den køler huden, når det er varmt og varmer, når det er koldt og samtidig tillader den huden at slippe af med varmen uden at ulden bliver klam og fugtig ligesom fx bomuld gør. Jeg er overbevist om, at vi har undgået meget sygdom, snot og hosten pga. uld, og derfor har jeg også allerede indkøbt og iført Gustav og Magnus uld-undertrøjer. Mit absolutte uld-yndlingsmærke er Joha, som fremstiller superlækre, holdbare produkter i neutrale nuancer. 
Hvis du overvejer at købe uld til dit barn, vil jeg anbefale svanebutikken, som giver 10% når du køber tre Joha produkter.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...