13.08.2014

Online sykursus

Jeg har længe overvejet at give mig selv en gave - nemlig et online sykursus ved den dygtige og inspirerende Signe Eriksen, som er kvinden bag bloggen Skaberlyst. Hun har lavet nogle onlinekurser, hvor man kan lære at sy fra bunden + en masse andet. Derfor var glæden stor, da jeg modtog en mail om, at man som modtager af nyhedsbrevet fik halv pris hele juli måned. Jeg hev med det samme kreditkortet frem og købte et basis-kursus samt et kursus i at sy lynlåse i.

Kurset er opdelt i ni lektioner, og man får gennemgået en masse forskellige sy-teknikker, som både får dit arbejde til at se mere professionelt ud, men samtidig får du også en masse tips og tricks til at gøre arbejdet lettere. De første lektioner er virkelig basis-viden, men selvom jeg har syet i en del år efterhånden, synes jeg, der var noget at komme efter. Og så er det sååå rart at sidde hjemme ved sin symaskine og prøve teknikkerne af i fred og ro i stedet for at skulle fare til København eller Århus med symaskine og grej.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...