17.08.2014

En helt almindelig weekend...

Pyhaa har netop fået ungerne puttet efter en weekend, hvor en del ting ikke gik som ventet. Jeg har netop plantet min bagdel i sofaen smækket benene op og har udsigt til manden, som er i gang med madpakkerne.
Fredag var gemalen sent hjemme efter at have været afsted hele dagen til noget golf-tamtam med gode venner, og vi blev enige om, at energien ikke var til andet end en hjemmebragt pizza og derefter direkte på sofaen med drengene og se Disney show...Som den kvikke læser nok allerede har gættet, kom det  ikke helt til at gå sådan. 18:55 lyder der et brag fra stuen efterfulgt af et vræl, og Gustav har taget et hovedspring ned i gulvet. Et hurtigt kig afslører en dyb flænge i hagen, og så kender vi jo ligesom godt vejen til skadestuen. Vi var så heldige, at min søde niece og kæreste kunne træde til og se efter Magnus inden for fem minutter, og en time senere var vi hjemme igen med Gustav, som af lægen var blevet lovet et ar af lægen…Så er weekenden ligesom skudt i gang.
Lørdag skulle der handles nye gummistøvler, og så skulle mor her liiiige et lille smut i Søstrene Grene. Selvom det er billigt at handle i SG, så bliver det bare for dyrt, når man glemmer de ny-indkøbte gummistøvler i butikken. (Her ville jeg gerne kunne sætte alle vrede og sure smileys ind). Desuden købte jeg de fineste klinker fra Openmind, som efter at have fået monteret filtdutter nu fungerer som bordskåner og samtidig pynter på mit sofabord. Totalt win-win taget i betragtning, at de kun koster 12,50 kr stykket.

Søndag har boys og jeg været alene hjemme fra vi stod op og til det var puttetid, og dagen er gået med at lave perler (spiderman forstås), togbaner og højtlæsning og mor her er træt med træt på.
Jeg har den dybeste respekt for alle enlige forældre. Nu vil jeg hive strikkepindene frem og så vil jeg ikke forstyrres før imorgen tidlig.



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...