08.08.2014

Endnu en hue af pindene og tanker om billeder af mine børn

Jeg blev den anden dag færdig med hue nr. to til drengene, og selvom jeg flere gange var i tvivl med hensyn til garnets farve, så er den blevet rigtig fin. Modtageren var også meget tilfreds, og selvom der var 30 grader og høj solskin ville begge drenge meget gerne prøve huerne…dog med en lidt anden mission ens deres mor, da de brugte huerne til at trække ned over øjnene og så ellers spæne rundt og leger røvere (fantasien fejler intet).
Jeg er og bliver ikke den blogger, som kan fremvise perfekte billeder med poserende unger, som er pæne i tøjet og uden skidt i ansigtet. Mine kan ikke stå stille i to sekunder og desuden synes jeg, at det er unaturligt med børn, der skal posere for at mors tøj skal tage sig bedst muligt ud. Håber I gider følge med på trods af skidt, uskarpe og skæve billeder.







Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...