30.06.2014

Ny strikhue til G

Jeg har netop hevet denne hue til Magnus af pindene, og den er blevet så lækker blød, at jeg overvejer, om der skal laves en lignende til moi. Huen er strikket efter en opskrift, jeg har fundet på Ravelry og er lavet i den blødeste merino uld i en skøn mørkeblå farve. Kvasten købte jeg i vinters af søde Maria, som står bag bloggen morogco, som bestemt er et besøg værd.
Jeg har været lidt spændt på, om huen ville vippe af, når kvasten blev monteret, men det er heldigvis ikke tilfældet. Kvasten er monteret med en knaplås, så den kan tages af ved vask. Jeg synes, den sidder rigtig fint – og efter at have haft den pillet op (ikke mit yndlings-projekt) og strikket den et par centimeter længere så passer den nu rigtig fint…nu skal der en mere på pindene til Magnus i en anden farve, og så kan efteråret bare komme an.







Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...