11.06.2014

Live or let die?

Hmm, ja så er jeg altså tilbage – det har været en lang pause, hvor jeg flere gange har været tæt på at lukke bloggen ned, men jeg kunne ikke give den det endelige dødstød. Jeg har savnet at blogge – og jeg er godt klar over, at min blog ikke har været savnet i samme grad, for let’s face it –det bugner jo med lækre blogs i cyberspace…
Nåh men før bloggen og mig igen kunne blive bedste venner var der nødt til at ske nogle ændringer – herunder blognavn og design. Du kan læse mere om, hvem der gemmer sig bag bloggen her.
Jeg er godt tilfreds med resultatet og kan mærke, at jeg vil trives i de nye rammer. Jeg lider fortsat af en voldsom omgang munddiarre og har lyst til at give jer et indblik i mit liv og min hverdag, og jeg håber I har lyst til at læse med.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...