07.12.2014

Nyt på pindene

Jeg har jo det princip, at når jeg afslutter et projekt, må jeg gerne starte et nyt op. Hånden på hjertet så starter jeg ofte noget nyt op liiiidt før jeg er færdig, men lad nu det ligge. Den anden dag viste jeg jo "vesten fra helvede", og der er allerede godt gang i et nyt projekt. Denne gang er det en cardigan til Gustav, som jeg strikker i den skønne Blackhill Recycle Cotton Tweed fra Garnudsalg. Garnet har den skønneste støvgrå farve, som vil passe så fint til mange af de bluser og t-shirt han har. Farven er svært at gengive ordentlig, men årstiden gør det næsten umuligt at fotografere i ordentlig dagslys - og så er kameraet og mig fortsat ikke helt på bølgelængde, så I må nøjes indtil videre.
1-2-3 sæt i gang, så jeg kan få gang i en til Magnus.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...