01.12.2014

Gaven til ham der har ALT




Har I også ét eller flere familiemedlemmer, der virkelig ikke ønsker sig noget og som er helt umulig at finde en gave til? Sådan en har vi også i familien, og det er min far…han mangler virkelig ingenting, og derfor lavede vi sidste år en pakkekalender til ham i stedet. Hver dag var der en kuvert med en lille hilsen, og så var der en lille ting/oplevelse til ham. Det var en stor succes, og han så frem til at komme op og åbne kuverten hver morgen. Den succes gentager vi år. Kalenderen rummer både oplevelser, hjemmegjorte, hårde og bløde pakker, og de bliver givet med en masse kærlighed. Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt min kære papa læser med her på bloggen, så jeg vil ikke røbe, hvad der gemmer sig af overraskelser – men jeg kan sige så meget, at han både får hjemmelavede lækkerier til ganen, samvær med børn og børnebørn og lidt nyt til sit nye hjem.♡

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...