26.11.2014

Noget om jul og gaver

Ihh altså tiden drøner afsted, og inden man får set sig om, så har vi taget hul på december. Jeg tror aldrig, at jeg har glædet mig så meget til december måned, som jeg gør i år af flere grunde. Før første gang i mange år, har vi næsten alle weekender fri – jeg har én enkelt julefrokost i kalenderen – og det er heldigvis en af den slags, som jeg virkelig ser meget frem til, for den skal holdes med otte af de kvinder, der kender mig bedst. Gemalen har også kun én enkelt af slagsen booket ind, så det betyder, at vi har en masse tid til at hygge med drengene og gøre lige hvad vi har allermest lyst til. Drengene ser vildt meget frem til julen i år, og her snakker vi ikke kun julegaver, men også julebagning, klippe/klistre, oppyntning, julefilm, drillenisser, juletræ, sang, dans og samvær. Jeg er som altid i fuld gang at planlægge alt det, jeg gerne vil nå og det betyder lister i lange baner som både indeholder oversigt over hvilke pakkekalender- og julegaver, der skal indkøbes, hvilke madvarer der skal slæbes hjem og ikke mindst de dekorationer, kranse mv. der skal bindes. Jeg kan allerede nu afsløre, at jeg har været ret optimistisk urealistisk da jeg lavede listerne, så nu må vi se, hvor meget jeg når.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...