09.11.2014

Auf wiedersehen…

Så er tasken pakket, passet fundet frem og jeg sætter kursen mod Tyskland, hvor jeg er på messe frem til onsdag aften. Det er en lidt ambivalent følelse for rent professionelt, så glæder jeg mig helt vildt til at komme afsted og komme ud og få nye ideer og input, men som mor og førstedame på matriklen, så er det med blødende hjerte, at jeg rejser.
Ikke fordi generalen ikke nok skal klare skærene, for det ved jeg, at han har helt styr på, men fordi jeg kommer til at savne dem alle, og fordi jeg tror på, at mine børn har det bedst, når vi er sammen. Nåh men uanset hvad, så rejser jeg nu, og der bliver stille her på bloggen indtil jeg atter planter fødderne på dansk grund.
Pas godt på jer selv til vi ses igen

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...