09.09.2014

Projekt drengeværelse - billedespam

Jeg har jo som tidligere skrevet været i gang med at shine drengenes værelser og nu er jeg endelig blevet færdig. Det er ikke noget vildt, for de bruger udelukkende deres værelser til at sove i fordi de har et fælles legeværelse, men jeg syntes de manglede noget lys ved sengene og lidt hygge. Løsningen blev et par hjemmelavede natlamper inspireret af Mr. Moon plakaten, natborde og knagerækker fremstillet af et dødt træ ved min bror, et par pompom'er, nogle små kort og et par små træhuse. Ikke noget dyrt og fancy men klart en forbedring, og drengene var begejstrede over resultatet - især Magnus, der begejstret udbrød: neeeej, det er flot mor, hver gang han opdagede en ny ting.
PS Jeg beklager den virkelig uskarpe billedekvalitet - der er noget helt galt med mit kamera!











Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...