15.09.2014

Forandring fryder

En gang imellem skal der ske noget nyt i hjemmet. Ofte er det nok at flytte lidt rundt på de eksisterende ting, men andre gange skal der mere drastiske ændringer til. Jeg havde tidligere en tallerkenrække i køkkenet, som blev brugt til opbevaring af skrammel og kogebøger, og jeg var så træt af at se på den. Inspireret af min søde niece med denne skønne blog fik jeg indkøbt et stykke armeringsnet, og nu har jeg en ny og fin tavle i køkkenet. Samlet pris inkl. papirclips 150kr.
Her kan jeg hænge de vigtige (og mange) sedler fra børnehaven og tandlæge-indkaldelser, men også drengenes fineste kreationer, udvalgte citater og fine kunsttryk. Selvom der er meget forskelligt og de enkelte ting ikke er farveafstemt, så er jeg virkelig glad for den, og drengene er så stolte, når deres tegninger kommer op at hænge.



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...